Thursday, 31 October 2013

Nursing Wear


RM69
SGM82210 Maternity + Nursing Hemline Flowers Knitted Dress - Beige + Black

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M 86 38 92-120 94-116 52
L 84 41 102-138 104-130 53



RM69
SGM82217 Geometry Design Shirred Sleeve Maternity + Nursing Dress With Attached Cardigan - Beige + Maroon

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M 80 37 84-110 90-122 56
L 83 37 88-120 100-132 60



RM73
SGM82260 Flowers Maternity + Nursing Dress With Plain Inner (2pcs Set) - Green + Khaki

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M Dress
86 40 100 116 36
M Inner 84 39 94 116 59
L Dress
86 43 108 126 39
L Inner 84 40 100 126 59




Maternity Wear


RM48
SGM82240 Feminine Polkadot Long Sleeves Maternity Blouse - Pink

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M 68 - 94-114 102-124 -
L 71 - 102-116 108-126 -




RM58
SGM82236 Roses Adjustable Low Bust Maternity Short Dress - Dark Blue

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 78 38 88 120 46




RM55
SGM82234 Checker Shoulder Lace Maternity Top - RED

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M 72 39 100 112 59
L 74 40 106 116 59



Tuesday, 22 October 2013

Vitamin C Shaklee Kembali!!


Hai semua!!! Seminggu lbh dh iolss x update blog kan? Samela mcm citamin c ni.dkt setahun xde stok noks!! Hehe

Kenapa ramai sgt peminat vitamin c ni ek? Ape kebagusan nya mkn vitamin c ni?

Di Shaklee, vitamin c dikenali sebagai Sustained Release Vita-C. Apa itu sustained release? Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu. Dan ia juga bersifat larut air maka, sesiapa yang consume vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari. 

Khasiat:

Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

~ Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Perbezaan Vita C Shaklee dengan Vita C lain


~ Merupakan Vita C pertama yang natural dan bertindak secara Sustained Release yang berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh badan selama 24jam.

~ Rumusan unik yang membenarkan pelepasan Vita C secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.

~ Satu tablet mengandungi 500mg Vita C iaitu bersamaan dengan 7 1/2 biji buah oren.

~ Membekalkan Bioflavinoid dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg yang bekerja untuk meningkatkan keberkesanan Vita C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada supplement Vita C ( mengelakkan salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi Vita c, mengelakkan daripada ianya cepat teroksida dan merosakkan sel )

~ Terdapat juga dalam bentuk yang boleh dikunyah Chewable Vita C.


 Siapa yang perlukan vitamin c?

  • Perokok
  • Orang yang mudah stress kerana stress akan mempercepatkan penyusutan Vita C dalam badan.
  • Orang yang makan pil perancang sebab pil perancang juga akan menyerap Vita C dan mengakibatkan pengurangan Vita C dalam badan dengan cepat.
  • Orang yang ingin mencantikkan kulit atau yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat atau eczema memerlukan Vita C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit.
  • Semua orang yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik kerana Vita C menyokong sistem Imun dalam badan  dan mengurangkan selsema yang berpanjangan.  

Anda wajib dapatkan segera tau!! Kalau nk dlm bentuk trial pon ade tp kne wasap iolss lah! 

Harga Pasaran: RM92.50
Size: 180 tabs (6bln)

Nak cantik hanya dgn RM15.50 shj tau!!!


SMS/WHATSAPP 0127328203
Fb page: www.facebook.com/stayhelathy2u

Vitamin C Shaklee Kembali!!


Hai semua!!! Seminggu lbh dh iolss x update blog kan? Samela mcm citamin c ni.dkt setahun xde stok noks!! Hehe

Kenapa ramai sgt peminat vitamin c ni ek? Ape kebagusan nya mkn vitamin c ni?

Di Shaklee, vitamin c dikenali sebagai Sustained Release Vita-C. Apa itu sustained release? Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu. Dan ia juga bersifat larut air maka, sesiapa yang consume vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari. 

Khasiat:

Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

~ Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Perbezaan Vita C Shaklee dengan Vita C lain


~ Merupakan Vita C pertama yang natural dan bertindak secara Sustained Release yang berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh badan selama 24jam.

~ Rumusan unik yang membenarkan pelepasan Vita C secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.

~ Satu tablet mengandungi 500mg Vita C iaitu bersamaan dengan 7 1/2 biji buah oren.

~ Membekalkan Bioflavinoid dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg yang bekerja untuk meningkatkan keberkesanan Vita C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada supplement Vita C ( mengelakkan salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi Vita c, mengelakkan daripada ianya cepat teroksida dan merosakkan sel )

~ Terdapat juga dalam bentuk yang boleh dikunyah Chewable Vita C.


 Siapa yang perlukan vitamin c?

  • Perokok
  • Orang yang mudah stress kerana stress akan mempercepatkan penyusutan Vita C dalam badan.
  • Orang yang makan pil perancang sebab pil perancang juga akan menyerap Vita C dan mengakibatkan pengurangan Vita C dalam badan dengan cepat.
  • Orang yang ingin mencantikkan kulit atau yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat atau eczema memerlukan Vita C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit.
  • Semua orang yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik kerana Vita C menyokong sistem Imun dalam badan  dan mengurangkan selsema yang berpanjangan.  

Anda wajib dapatkan segera tau!! Kalau nk dlm bentuk trial pon ade tp kne wasap iolss lah! 

Harga Pasaran: RM92.50
Size: 180 tabs (6bln)

Nak cantik hanya dgn RM15.50 shj tau!!!


SMS/WHATSAPP 0127328203
Fb page: www.facebook.com/stayhelathy2u

Saturday, 19 October 2013

Designer Inspired Handbag

RM68
HB3346 DESIGNER BAG - COFFEE

MATERIAL : QUALITY CANVUS

LENGHT       : 42CM
WIDTH        : 15CM
BOTTOM WIDTH : 17CM
HEIGHT       : 27CM

HANDLE HEIGHT  : 20CM
STRAP LENGHT   : NIL
OPENING CLOSER : BUTTON
CONTENT A4     : YES
GRED           : AA



RM65
HB3190 DESIGNER BAG - BEIGE

MATERIAL : QUALITY CANVUS
LENGHT  : 31CM
WIDTH   : 16CM
HEIGHT  : 25CM
BOTTOM WIDTH : 16CM 



RM65
HB3190 DESIGNER BAG - BROWN

MATERIAL : QUALITY CANVUS
LENGHT  : 31CM
WIDTH   : 16CM
HEIGHT  : 25CM
BOTTOM WIDTH : 16CM 





Testimoni Manjakani



Testimoni ini di tulis oleh pengguna kapsul manjakani ketika berpantang




Testimoni oleh pengguna kapsul manjakani yg alami masalah sakit pinggang,badan & susah buang air besar




Friday, 18 October 2013

Nursing Wear



RM69
SGM82211 Maternity + Nursing Hemline Flowers Knitted Dress - Light Brown

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M  86  38  92-120  94-116  52
L  84  41  102-138  104-130  53





RM48
SGM82018 Colourful Love Print Maternity + Nursing T-Shirt - Light Pink + White

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 67 -  94 96 -



RM48
SGM8610 Colourful Leaves Nursing + Maternity Long Sleeve Tee - White

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 70 39   93-103  94-100   56


RM72
SGM81607 Maternity + Nursing Checker Crochet Star Collar Dress - Magenta

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M  86  40  102  110  59
L  87  43  110  114  58



Maternity Wear


RESTOCK ❤️❤️
RM60
SGM82064 Tiny Dots Maternity Tunic - Dark Blue

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M  79  37  90  110  57
L  80  39  92  114  57






RM69
Checker Maternity Low Bust Adjustable Drawstring Blouse - Blue

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
M  77 35 96  140 40
L  78 36 98  144  41




RM53
SGM82188 Maternity Sleeveless Plain Dress + Stripe Long Sleeve Top (2pcs Set) - Light Grey

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free Top  72 37 96-114 100-126 57
Free Dress   99   - 94-108 94-120 -




RM50
SGM81854 Stylish Plain Collar Long Sleeves Maternity Blouse - Grey

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 76 46 102-106 112-116 59

RM48
SGM8353 Maternity Checker Long Sleeves Shirt - Blue

Size Top Length Shoulder Width Bust Belly
Free 82   39    114   124



RM65
SGM81560 Feminine Crochet Collar Long Sleeves Maternity + Nursing Flare Dress - Pink

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 78 35 94 120 54



RM53
SGM81520 Stylish Long Sleeves Maternity Blouse - Dark Grey

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free 78 No Shoulder Joint 98-126 100-140 -



RM38
SGM81989 Modern Simple Short Sleeve Maternity Blouse - Dark Blue

Size Length Shoulder Width Bust Belly Sleeve Length
Free  88 36 84 100 18